انتقاد کارشناس تلویزیون آلمان از مربی هلند
انتقاد کارشناس تلویزیون آلمان از مربی هلند/شول: تیم فان‌خال بی‌تفکر بازی می‌کرد

کارشناس شبکه تلویزیون آلمان باور دارد عامل باخت از آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل لویی فان خال بوده است.

خبرگزاری فارس: انتقاد کارشناس تلویزیون آلمان از مربی هلند/شول: تیم فان‌خال بی‌تفکر بازی می‌کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس هلندی‌ها پس از آنکه سه‌شنبه شب برد تاریخی و باورنکردنی 7 بر یک آلمان مقابل برزیل، میزبان جام جهانی را دیدند، بسیار انگیزه پیدا کردند با تیم همسایه خود برگزارکننده فینال جام جهانی در کشوری آمریکای‌لاتینی باشند. اما دیشب در ورزشگاه سائوپائولو خواسته آنها مقابل آرژانتین تحقق نیافت.

«لاله‌های نارنجی» نتوانستند در 120 دقیقه نبرد با یاران لیونل مسی گلی بزنند. پس بعد از تساوی بدون گل سرنوشت‌ خود را در زدن ضربات پنالتی دیدند که در این بخش 4 بر 2 مغلوب شدند.

پس از ثبت این نتیجه «مهمت شول» هافبک اسبق آلمان و بایرن که هم‌اکنون به عنوان تحلیل‌گر و کارشناس شبکه اول تلویزیون آلمان کار می‌کند، از لویی فان‌خال، مربی هلند انتقاد کرد و گناه باخت را بر گردن وی انداخت.

شول گفت: هلندی‌ها با مدل فوتبالی که در جام جهانی داشتند، در حقیقت در خلال جام باخت را پذیرا شده بودند. زیاد به تاکتیک اتکا داشتند و با ترس و دلهره‌ای بی‌وقفه و زیاد توپ را به سمت جلو منتقل می‌کردند. ظاهرا فان خال می‌خواست نشان دهد روی نیمکت برترین تیم جام نشسته است. در حالیکه کمی هم باید تفکر در بازی تیمش وجود می‌داشت.

وی ادامه داد: دیدیم که در ایستگاه نیمه نهایی جام، بازی با آرژانتینی‌ها پیش آمد. به جای خط و نشان کشیدن برای حریف، باید معقولانه‌تر بازی می‌کردند. در بازی یک چهارم نهایی مقابل کاستاریکا داستان عجیب تعویض دروازه‌بان در دقیقه 118 را رو کردند و بعد باز به دروازه‌بان اصلی خود بازگشتند. به همین علت بود که آرژانتین در ضربات پنالتی با ثبات نشان داد و فان‌خال و تیمش را به بازی بر سر مقام سوم با برزیل فرستاد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی  اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:9 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.